米高奧雲襲港想同城城做Gym

Posted on January 26, 2015 at 1:58 am

米高奧雲襲港想同城城做Gym
01月25日(日) 15:20 【on.cc東網專訊】 前英格蘭球星米高奧雲(Michael Owen)出席馬場紀念盃活動,他表示非常高興再次與品牌合作:「好開心再次嚟到呢度,今年係第二年喇,覺得呢度好有熱情,好緊張刺激!」他續透露好期待見到郭富城(Aaron):「好想同佢一齊健身,同埋我哋有一個共同興趣,就係賽馬。」
留港三天的Michael透露昨晚已品嚐香港地道美食,至於明天將另有行程:「聽日將會同香港足球隊交流球技,睇吓今晚會唔會再去好食嘅餐廳食嘢。」問到如果郭富城向他的馬房買馬有何感覺?他說:「好啊,我都期待,(會幫佢訓練馬隻?)我有兩個練馬師,睇吓有冇呢個機會,(畀discount佢?)佢唔需要架啦!」
城城首度回應舊愛Lynn戀情:戥佢開心
01月25日(日) 16:15【on.cc東網專訊】 天王郭富城(Aaron)出席馬場紀念盃活動,他甫出場即與前英格蘭球星米高奧雲(Michael Owen)雞啄唔斷,兩人友誼顯然易見!Aaron表示近來因拍戲而消瘦不少:「瘦咗好多啊,因為唔係幾舒服,喺無錫拍戲好凍,今次係做孫悟空角色,成身都好多毛。」他續笑謂:「最搞笑係今次返嚟睇醫生,醫生話我依家個症狀係又熱又冷。(打針快好啲?)中醫唔主張打啊。(幾時再返去拍?)聽日做千嬅嘉賓,後日先返去拍,鞏俐等緊我,今次劇組陣容好好,又有大哥(洪金寶)做武術指導,覺得佢好有經驗。(好嚴格?)佢好嚴格同好認真。(冇冇傷?)有啲面傷、皮膚受傷,因為啲膠水會溶,之後要好好去保護番啲皮膚。」
唔想再講負面新聞:希望大家尊重番我
談到最近被指愛o靚妹而成為新聞焦點,他再三表示已在微博交代清楚:「新聞喺微博講晒啦,唔想再回應,再回應就變連續劇,同埋我已經寬恕傷害我嘅人。(唔係事實?)微博已經講晒啦。(會唔會追究?)唔會追究啦。(經理人小美之前發聲明話追究?)微博講晒啦。(對你形象有影響唔係第一次?)唔想再兜圈講呢啲啦,微博已講晒,最緊要係做好自己。(以後會唔會再喺社交網站add後輩?)唔再回應嗰啲事啦,因為好多內容同新聞都唔係事實,呢啲嘢侮辱得我好緊要,希望大家尊重番我。」
唔刻意強求緣份
談到舊愛熊黛林(Lynn)曾祝福他早日找到另一半,問會否祝福對方現覓得真命天子?他大方說:「身邊每個開心都會祝福。(你會祝福佢?)當然會祝福,我自己呢兩年感情空白,大家關心我嘅時間,我都係擺晒工作上,用心做好工作。(唔dry咩?)緣分天注定,唔會刻意強求,呢兩年冇諗,只希望完成理想工作,亦希望刻意中傷我嘅人快啲收手啦。」
要求另一半內外美兼備
問到Lynn曾暗示他讓人缺乏安全感?他說:「過去嘅事唔再評論,因為我係男人,好多嘢放喺心上,我會去承受,外間睇我點點點,我唔會用口去批評任何人,呢個唔係我風格同態度,男人應該要有風度,呢排見到佢咁幸福,我都好戥佢開心,見到圈內任何人開心,自己都開心,自己雖然工作辛苦,但依家冇嘢可以令我分心工作,不過我都希望將來上天安排一個好錫、好體諒同明白我嘅另一半畀我,自己都會諗吓有一個幸福家庭,唔知係咪我要求高。(要求係咩?)要有內涵,內在美同外在美。」



blank