愛駒大熱倒灶攞第三 城城:可能檔位問題

Posted on September 14, 2014 at 10:05 pm

愛駒大熱倒灶攞第三 城城:可能檔位問題
09月14日(日) 17:17【on.cc東網專訊】 歌手郭富城(城城)到沙田馬場觀看愛駒「愛的呼喚」出戰,留了鬍鬚、戴上黑超的他,以全身形象示人。城城與經理人小美及好友香港著名舞蹈家Sunny Wong,一行二十人現身馬匹亮相圈,城城一到場,即引起全場觀眾起哄,有馬迷大叫:「城城去唔去馬!」
問到可有信心贏馬?邊行邊接受訪問的城城,笑笑囗表示:「平常心,冇話有冇信心,盡量跑啦。(隻馬狀態點?)狀態佢(愛的呼喚)OK,一直都穏定,似我咁Fit!(有信心贏?)冇話贏硬。(有冇投注?)買小小玩吓。)
於下午4時35分,其愛駒「愛的呼喚」於第八場出賽,一行人由沙圈移師到貴賓觀看台,期間有不少馬迷要求合照,而城城亦相當親切,不時向現場人士揮手及微笑。比賽開始時,小美不時走出觀看台欄外吶喊,而城城則留在觀看台內靜待結果。
最終結果,身為頂頭大熱的「愛的呼喚」大熱倒灶奪第三名,問到城城心情如何?城城離開前,若有所失說:「賽馬係咁,第三已經算好好,第三有交代。(失望?)賽馬運動要正面咁睇,隻馬都好忠心,保持係三甲內。(企嘅位置唔好?)有小小,可能檔位問題,開始時冇得發力。(太多朋友到場支持有壓力?)今日先開鑼,算有交代,當然大家都想我贏。」



blank