郭富城被老師罰捉蚊:咬到變豬頭

Posted on October 6, 2014 at 6:22 am

郭富城被老師罰捉蚊:咬到變豬頭
10月04日(六) 23:31【on.cc東網專訊】 天王郭富城出席母校慈幼小學60周年晚宴,穿上西裝打扮得官仔骨骨,獲頒傑出學生獎。城城表示有時會揸車到母校附近兜風,小時候已相當活潑,更代表學校和其他學校比賽:「講你都唔信,我係玩跳高同跳遠,個國際學校學生高我兩個頭,不過我都贏咗佢,跳遠仲係冠軍!」但慨嘆沒有和小學同學聯絡。
他又自爆被罰的趣事:「我細個都幾百厭,有少少反叛。當時學校有個花園好多蚊,老師就罰我要入去捉50隻蚊,要徒手打死啲蚊,最後梗係成功啦,咬到我豬頭咁!」
從小就有備戰精神
城城在慈善拍賣會上用逾二萬元競投了一幅畫:「幅畫好有意義,叫《備戰》,我好鍾意呢個名,好似我細細個讀書已經培養咗呢個精神。」
對於舊愛熊黛林的言論遭網民攻擊,他說:「唔好話係別邊個,希望無論任何人都有發言權,我不作評論。」



blank