郭富城獲大師素描 開心到跳舞

Posted on July 28, 2014 at 2:31 am

郭富城獲大師素描 開心到跳舞
07月27日(日) 18:47【on.cc東網專訊】影帝舞王郭富城出席apm的「apm X Romero Britto潮夏藝術起動」活動,獲藝術大師Romero Britto即場繪畫肖像,更表示是首次繪畫亞洲巨星。而城城即送上親筆簽名DVD作回禮。
收藏名畫雕塑總值7位數
問可有收藏名畫?城城直言收藏品有畫及雕塑,價值達7位數,但最愛都是名車。他指這次獲Romero繪畫肖像素描感到榮幸:「係今年最好嘅禮物,佢都係靠我第一個印象,大眼同樣唔差,好期待邀請我去佢嘅工作室。(幅畫會掛喺邊?)自己房床頭。(到時婚照都畫出嚟擺?)諗到咁遠!(如果藝術大師邀請你畫全裸?)佢係正面,畫親都係名人,佢睇中我係Dancer(舞蹈家)同Singer(歌星),不過我嘅風格唔係嗰種,唔會。」另外,提起舊愛熊黛林(Lynn),他立即表示不回應。



blank