城城負傷苦練球技同美斯鬥波

Posted on May 5, 2014 at 4:58 am

城城負傷苦練球技同美斯鬥波
05月04日(日) 16:54【on.cc東網專訊】 郭富城最近再為汽水品牌拍廣告,臨迎世界盃,廣告主題自然圍繞足球。品牌請來球王美斯等19位國際知名球星合作,而郭富城則以唯一華人身份加入球星陣容。城城亦賣口乖直言最愛美斯:「因為佢都係技術型後衞(應是中場),今次可以合作係非常幸運嘅事。」

與美斯等足球巨星「同台競技」,城城當然不敢怠慢,連日抽空苦練球技。在片場拍攝時,他更是嚴格要求自己,對每個足球動作都精益求精。不過在拍攝臨門一腳的鏡頭時,城城一個轉身,淩空一腳,足球正中攝影師鏡頭釀成「慘劇」,城城即賣萌說:「損壞公物要畀導演鬧啦,唔知要賠幾多錢呢!」

而在整個廣告拍攝過程中,一直有位物理治療師在現場,原來是劇組為照顧城城腿傷特意安排。據導演私下透露:「醫生話城城膝蓋嘅韌帶已經斷咗七成,我聽到後簡直唔敢相信,我喺片場一啲都睇唔出佢有受傷嘅痕迹,現場拍攝時佢都總係忍住痛都一定要完成到我要求,無諗過佢係一個咁堅持嘅巨星。」



blank