郭富城自誇人魚線唔使刻意操

Posted on November 4, 2013 at 9:23 pm

Sources: TungStar /
郭富城自誇人魚線唔使刻意操
11月04日 18:29【on.cc 東方互動 專訊】舞台王者郭富城(城城)為下月7日的世界巡迴中國演唱會深圳站舉行記者會,主辦單位向城城送上其演唱會造型的肖像公仔,及一隻水晶馬,寓意演出一馬當先。

生活檢點Keep住人魚線

城城透露今次演出舞台以三面台設計,有別於紅館的四面台,舞蹈要重新編排,亦會有全新的演出服裝。問可要再操人魚線?他得戚地說:「人魚線不嬲有Keep住,好奇怪,好似著住件衫咁,但可以再深啲。」但他坦言操練過程漫長,飲食又要檢點,反而拍戲時可以放鬆一下。

唔識投資電影

他又謂近日除忙於籌備個唱外亦在睇劇本,他早前專程去睇新晉導演翁子光執導的電影,表示計劃明年合作,他又承諾若劇本有水準,不介意減片酬拍攝低成本電影。問可會投資電影?他說:「投資我唔識,我自己寫咗啲劇本都唔會投資,或者搵啲有錢使唔晒o既人投資。」雖然他未能出席好友楊采妮的婚禮,但他表示知道一對新人已收到自己的賀禮,並祝他們開心幸福。



blank