城城愛天然美女當紅姑係女神

Posted on September 18, 2013 at 2:18 am

Sources: AppleDailyDeluxe /
城城愛天然美女當紅姑係女神
[18:11] 2013/09/17【on.cc 東方互動 專訊】 天王郭富城與「千億新抱」徐子淇一同出席活動,他大讚子淇是他看過皮膚最好的太太,臉上一條紋也沒有,天生麗質。對於有指戀愛中的人有滋潤特別容光煥發?他笑說:「我冇諗呢樣嘢,我覺得自己做演唱會時狀態最正,其實護膚品都係其次,最重要都係心境開朗,之前我拍戲要喺農村,長期keep住憂愁情緒,返到嚟要用一年時間修復啲皮膚。(會唔會整容?)no no no,I like姜文style,佢之前話好難搵女主角,因為想揀天然,我自己都鍾意天然美,好似鍾楚紅咁,一直都咁天然,真係我心目中o既女神,可惜佢唔拍戲,我自己寫緊劇本,寫完畀佢睇吓,希望佢會考慮吓啦﹗(想佢做咩角色?)梗係做我partner。」城城又謂擇偶條件也要天然,不可接受加工,因為外表始終會年紀大,內涵先重要。」
對於王菲和李亞鵬離婚一事?他就謂每個人做決定都有她的理由,他不便評論;那他是否怕離婚而不婚主義?他笑言已和工作結婚。



blank