城城尾場High爆自封郭富神

Posted on March 26, 2013 at 11:50 pm

城城尾場High爆自封郭富神
[11:51] 2013/03/26
on.cc 東方互動 專訊】 舞台王者郭富城一連九場《郭富城舞臨盛宴世界巡迴演唱會2013香港站安哥篇》昨晚圓滿結束,由於尾場的關係,城城情緒特別高昂,當被升到半空時,他突然剝衫騷肌兼自摸,睇到一班粉絲流晒口水,城城更錯口自封為神,他說:「大家好,我係郭富『神』,唔好意思,我係叫郭富城!」場面爆笑。
完騷後接受訪問,談及在第二場個唱刻意走返轉頭同女友熊黛林高調握手,城城甜笑說:「個個都想握,我只係經過,冇刻意返轉頭,私人事唔講太多喇!」對於與與苟芸慧的緋聞,城城大方地說:「有記者見我開騷,咪畀花邊新聞我囉,我都明白,見怪不怪,最緊要唔好影響人。」另外,問本身染了一頭淺藍色頭髮的城城,可迅速染回黑色?他脫下帽子說:「爛桃花丫嘛,哈哈,其實跟住緊有宣傳,所以要盡快染番黑。」

Sources: MingPao /



blank