郭富城聞樂霏戀陰陰嘴笑

Posted on March 4, 2013 at 5:48 am

Sources: MingPao /
郭富城聞樂霏戀陰陰嘴笑
[15:27] 2013/03/03 【on.cc 東方互動 專訊】 郭富城(城城)出席馬術比賽活動,任品牌大使的他頒獎予得獎者。城城受訪時大讚此活動為完美馬術盛宴,更表示馬術更是很好的親子活動,他自爆連好友沈嘉偉都找他撲飛。問到他下次可會帶熊黛林(Lynn)一同欣賞?他說:「唔講喇!呢啲。(帶媽咪?)佢唔可以太遠o既地方,最遠只可以去紅館睇我個唱。」問到將來會否帶小朋友學馬術?他謂將來的事未想到,反而自己想學但沒有時間。提到好友余文樂與吳雨霏(Kary)拍拖,城城就言拍拖其實很正常,身為朋友會支持,問到城城是否一早知?他就陰陰嘴笑了一會說:「我唔講喇。(阿樂帶過Kary一齊食飯?)呢啲唔講。」雖然城城對好友戀情三緘其口,不過就點頭讚「樂霏」很襯。



blank