郭富城英國濕平唔預Lynn

Posted on September 8, 2011 at 9:44 pm

Sources: STinews / MPinews / HKDaily / TaKungPao / WenWeiPo / SingPao / TungStar / MingPao / AppleDaily / Oriental / TheSun / SingTao / HK-Image /
郭富城英國濕平唔預Lynn
[19:45] 2011/09/08 【on.cc 東方互動 專訊】 郭富城與陳奕迅出席電影《全城熱戀》的活動時,穿了心形地球圖案Tee撐新片:「件Tee喺英國買,(買情侶裝畀熊黛林?)冇喎,當時我只諗工作,時間又短,又喺男裝部。(講心代手信?)你哋咁問法,激死我!(同Lynn慶中秋?)我要為長沙演唱會綵排,希望同媽咪、男性、女性朋友有一個鐘頭賞月。(請Lynn睇戲?)唔使請都會睇。」
對於許鞍華執導新片《桃姐》有諷刺城城與高瘦女模情節,郭富城回應:「唔會介意,多謝晒,估唔到有朋友拍戲都咁掛住我。」

頑皮的陳奕迅(右)整蠱郭富城。

心情大靚的城城玩得非常盡興。

Eason與郭富城放開懷抱玩燈籠。



blank