郭富城廣東道迎聖誕好High唔齋

Posted on December 26, 2010 at 11:13 am

Sources: TungStar / Sina / MPinews / WenWeiPo / TaKungPao / Oriental / TheSun / SingTao / AppleDaily / MingPao / SingPao /
郭富城廣東道迎聖誕好High唔齋
【14:20】2010年12月25日【on.cc 東方互動 專訊】 郭富城以勁歌熱舞主持在廣東道舉行的倒數迎聖誕活動,與過萬名市民一齊歡度佳節,城城在大型吊臂和市民距離接觸,場面熱鬧,他說:「第一次戶外同大家慶祝,好開心,咁啱今年係入行二十周年紀念,真係好難忘!」
城城表示聖誕將跟朋友食飯慶祝,提到女友熊黛林不在香港,他說:「好似係,(送唔到禮物?)咁擺住先囉!其實我身邊有好多朋友,唔好成日以為我好『齋』先得呀!」

◄城城難得留港度聖誕,跟朋友食飯慶祝外,還與歌迷接觸。

►城城騎電單車進場,型到爆!

◄企到咁高,唔怕你睇唔到。

►城城捉實聖誕老人唔放。



blank