郭富城最浪漫聖誕熊黛林冇份

Posted on November 22, 2010 at 10:54 pm

Sources: TungStar / HK-Image / Sina / MPinews / STinews / NowNews / Sohu / HKDaily / WenWeiPo / MetroDaily / Oriental / TheSun / AppleDaily / Headline / SingPao / TaKungPao / Am730 /
郭富城最浪漫聖誕熊黛林冇份
【16:17】2010年11月22日【on.cc 東方互動 專訊】 郭富城出席《apm戀戀聖誕!旅》啟動儀式,城城在台上勁舞,還跳爆西裝褸,脫衣勁騷麒麟臂,他笑言爆衫感覺很爽。由於在電影中扮牛魔王,所以他最近要勤練大隻,稍後與周潤發對打。
提到聖誕節,城城覺得這個節日很浪漫,問到與哪個度過最浪漫?他笑說:「同自己,每年都會布置屋企,今年冇時間。」問會否叫熊黛林幫忙布置?他甜笑說:「冇。(想同邊個過聖誕?)全香港人。 (唔想同熊黛林過?)我唔答呢啲。」

►郭富城跳舞爆衫,笑言感覺好爽。

◄郭富城表示自己一個人過聖誕最浪漫,熊黛林要落下心思啦!



blank