郭富城信陳木勝唔會靠害

Posted on August 2, 2010 at 7:59 pm

Sources: MPinews / HKDaily / SingPao / AppleDaily / MingPao / Oriental / SingTao / HK-Image / Headline /
郭富城信陳木勝唔會靠害
【17:48】2010年08月02日【on.cc 專訊】 郭富城、張靜初、鄒兆龍和吳京馬不停蹄到上海出席首映發布會,城城被導演陳木勝大讚演出落力,他笑言與陳木勝合作了很長時間,相信導演不會害他:「有次有個替身因為試一粒反應彈爆炸時受傷,到真正拍攝時裝咗百幾粒反應彈,以為個替身一定當災,點知Benny(陳木勝)叫我裝身拍,當時仲以為佢講笑!」最後城城都十分專業地親身上陣。陳木勝打趣說:「鄒兆龍係成套戲入面演得最辛苦,但佢冇投訴,仲有邊個敢埋怨我!」

導演陳木勝(左起)率領鄒兆龍、郭富城、張靜初和吳京在上海宣傳。

郭富城坦言十分信任陳木勝,所以危險場面仍親身上陣。



blank